Wed shop

Företaget wedshop har sponsrat mej med ett presentkort för att inhandla lite kristaller till dukningen samt detta fina hjärta som ska sitta i min bukett

Visst är det vackert tycker det är mycket prisvänligt 115kr och din bukett kommer garanterat gnistra lite extra!
Ni såg de fina swarovski kristallerna på min testdukning de kommer i från denna butik.
Det är dom som kommer göra dukningen till något extra!

Detta har personligen blivit en av mina favorit sidor då jag älskar allt som blingar :)






Kommentarer
Postat av: Ninnie på Ninni med e

Åh vilket fint hjärta! När min dag kommer ska jag garanterat ha ett sådant! Jag kan nämligen inte få nog av bling-bling!!

2009-08-02 @ 20:16:01
URL: http://www.ninnimede.se
Postat av: Minna-Li

Hej! Jag och min blivande man tänkte gifta oss nästa sommar men har som du hade en skral ekonomi(och har ingen direkt rik släkt heller). Hur har du gjort för att få sponsorer? Är jätte tacksam för alla tips jag kan få. Maila gärna svar.

Kram Minna-Li

2009-08-03 @ 12:59:33
URL: http://mipan.blogg.se/beauty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0