Sommarlovet är slut

Och jag är tillbaka "utvilad" och full av nya tips ideér och inpiration.

Jag har så mycket jag vill visa er att jag skulle kunna göra världens längsta inlägg, men jag kan ju inte visa allt på en gång.
Men de vill vi ju inte :)

Så jag börjar helt enkelt med dagens kalmar tripp.

Idag va jag och min tärna Joanna och Malin iväg till kalmar för att shoppa in de som behövdes till bords dekorationen och lite till håret samt serveringspersonal.

På min sista "lediga" blogg dag (söndag) hade jag ju barnledigt på kvällen och va ute på strand i Borgholm med min vännina.
Så jag kan intyga att de varit en mindre pigg Therese på kalmars gator idag, men vill man få det fin får man lida lite pin haha.

Till mina söta små flickor ville jag ha något fint i deras hår, inne på Gina tricot hittade vi detta ursöta diadem



Hoppas nu bara att det funkar på Havannah eftersom det är vuxen storlek på det, men min tanke va att kanske kapa av det nertill om det behövdes och försöka forma till det till henne.

Vi gick vidare och hamnade på Glitter, där kikade jag lite till mitt hår.
Känner att det är svårt att leta till mej eftersom vi inte pratat ihop oss om vad jag vill ha för frisyr.
Men hittade dessa vackra stenar att sätta in i håret.



Är som små fjädrar som det sitter en sten på som man snurrar in vart man nu vill att dom ska sitta.
Tror de kan va fint med bara lite små detaljer som lyser upp hårets helhet.

I morgon kommer jag visa er lite mera om bords dekorationen

kram kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket jätte fint diadem!



Hoppas ni haft en fin kväll, Kram Jenny

2009-07-27 @ 23:22:47
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Skönt Hemma

Håller med. Diademet kommer bli såå fint på smånäbbarna :D

2009-07-31 @ 22:29:17
URL: http://skonthemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0