Längtar

Hej på er, att planera ett bröllop är massor att göra och tänka på allt 100 gånger om och om igen!
När du tror att du är klar med en sak inser du precis att hmm... de kan jag göra bättre om jag bara.
Ja bara
har blivit ett fenomen för mej här, vill så mycket vill få allt kanon vill att alla ska komma till en underbar fest!

Denna dag kommer bli ett minne för livet för både mej och Richard och våra barn.

Klar alla vill ha den perfekt, vissa vill ha ett litet bröllop i avskildhet vissa vill ha pompa och ståt allt man bara kan tänka sej.
Ja ligger väl där mitt emellan, jag vill ha en bra fest dit vänner och familj är välkomna att fira våran dag.
Jag vill va fint klädd jag vill känna mej vacker och alldeldes speciell, (detta händer ju trots allt bara en gång i livet)

Jag kommer ha den vackraste ring jag någonsin skådat, klänning ska vi åka och prova ut i helgen.
Är så spänd att åka med familjen, tänan, best manen kommer bli så kul.
Och prova ut kläder kommer bli ett minne i sej, tror ja är lika spänd för det som för bröllopet haha.



Tänk att vi ska bli 2 förenas till ett par en familj, längtar så!



Kommentarer
Postat av: FOTO I NORR - MARIE

Hejsan och tack för dina rader inne hos mig om mina macro bilder. Hoppas du får en fin dag och allt går dig väl. Ha det fint!

2009-06-25 @ 11:20:01
URL: http://fotoinorr.blogg.se/
Postat av: Marlene

Jag hade aldrig orkat planera ett bröllopp, beundrar dig verkligen!



Kram

2009-06-25 @ 18:33:26
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0