Vaknar lite nedstämd idag

Vet att detta är en bröllopsblogg som ska innehålla possitvitet lycka och kärlek.



Men efter tv:n inatt och beskedet med min största IDOL Michael Jacksons död känner jag mej tom.
Precis som att någon som stått mej nära gått bort 1992 såg jag hans framträdande på sthlm stadium.
Jag var 11 år gammal och kär kan jag säga.
När han lämnade scenen i raketdräckt grät jag i tårar av att aldrig mera få se honom.
Och så blev det med, jag hade inte köpt biljetter till hans London konserten som skulle börja innom kort.
Hans sista farväl hans sista uppträdanden på stjärnhimlen.
Jag hoppades in i de sista på att det på något sätt skulle lösa sej för jeh och ja skulle få se honom en sista gång.
Han va en stor artist och en sjuhelsikes uppträdare som trollband sin publik och fick alla att sjunga med i varje sång.





Detta är så sorgligt

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med, det är sorgligt. jag tyckte också om honom!

2009-06-26 @ 12:04:01
URL: http://anella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0