God morgon

Idag är vi uppe med tuppen, Emilia har skolfotografering så Jimmy har lockat hennes hår och vi håller på att kika på vilka kläder min "lilla" flicka vill ha.... gud va tiden går, hon ÄR så stor nu :)

ska ta lite bilder på henne så ni får se hur söt hon är

kram



jag uppdaterar er bara såhär lite snabbt dagen går i ett idag så lovar ett lite bättre inlägg till kvällen..

ps. en liten önskan ifrån alla er som varit på bröllop, vad är ert bästa minne? var det en lek, en speciell dekoration?
ja ni vet vad jag menar!
tipsa på

Kommentarer
Postat av: Cecilia R

Vad duktig din Jimmy är som kan locka hår! Det kan då rakt inte min blivande.. :P

2009-08-27 @ 20:10:49
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Måste kolla videon däruppe sne, men hinner inte nu.

Förstår att det är en mäktig känsla. Åh så kul för er.

Kram

2009-08-28 @ 21:19:27
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: CeciliaLinnéa

Det är stämmningen! Tro det eller ej men alla bröllop, inklusive mitt eget, så är det stämmningen man bär med sig. Lyckan som genomtränger allt och alla. Sedan kan det ibland vara detaljer man lägge märke till och eller ett bra tal eller en vacker sång. Men tro mig, det är stämmningen och lyckan/kärleken i luften man minns mest.

2009-08-30 @ 20:45:16
URL: http://cecilialinnea.blogg.se/wedding/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0