Dessert

Åsa som driver bloggen Hello sugar, va super gullig och hjälpte till med att göra cupckakes till vårt bröllop. Istället för en bröllopstårta fick vi något så vackert och gott så de va helt makalöst!

Kika här bara på de fina skapelser hon gjorde åt oss.
Självklart fick vi även låna denna ställning som cupcaksen är på så de blev en "tårta" av det ändå :)











Vackra och så goda, dom bruna va av choklad smak med nutella i mitten och dom röda va citronmuffins med hallonkompott i mitten.
Sen
istället för den vanliga cream cheese baserade frosting så använde hon sej av wiss meringue buttercream lite "maffigare" till konsistensen men så gott!

Jag tycker absolut att om ni tänker bröllopstårta.. tänk om skicka iväg ett mail till åsa ni kommer verkligen inte ångra er varenda gäst på vårat bröllop sa att de va bland de vackraste och godaste dom smakat!

Och jag kan inte annat än instämma, tyvärr så va en av gästerna snabba och sno en av de två högst upp som var brudparets så jag fick ta en av dom "vanliga" men jag är övertygad om att våra va precis loka goda.. Lite klantigt dock av den gäst som plocka den överst tycker de talar för sej självt att dom va till oss men men :-p

svar på kommentar

Postat av: Julia

Jag förstår helt MEN skulle inte denhär bloggen handla om bröllopet som namnet säger istället för en massa tråksaker.

2009-09-24 @ 14:44:04

Jo Julia klart bloggen ska handla om bröllop, men den speglar ju även mej och mitt liv!
Just nu händer det mina vänner massa hemska saker som får vår vardag att prioritera annat, jag kan inte sitta här och skriva om lycka och pussinuttig när det inte är så jag känner just nu...

Just nu skriver jag om de som berör oss mest i livet nu är det detta...
Självklart kommer bloggen gå till sin "kategori" men denna blogg är en dela av mej och mitt liv och även mitt känsloaspektra!

Tårar

Under efterlyst kunde jag inte hålla tillbaka tårarna, blev så rörd av att se Chris prata om sin syster...
De går inte att beskriva hur hemskt detta är!

Man kan inte föreställa sej vad ni gårt igenom nu, säg till ifall ni vill ha någon hjälp med något eller bara komma hem och ta en fika prata om något annat..
Vi finns som sagt!

Efterlyst

Jag har åkt på en tok förkylning så dagen har gått åt att nysa frysa och göra allt som ja igentligen inte velat..
Sängen och varm choklad de står högt i kurs för mej!!

Ikväll vill jag tipsa er om att kika på efterlyst Kl: 21.00 då kommer dom ta upp mera om Lindas fall


Ikväll kommer Chris vara med i programet och berätta sin sida av historien!

Så här skriver dom på tv3 hemsida

I kväll får vi möta Chris Chen, bror till försvunna Linda. Han sökte efter Linda tillsammans med hennes fästman Mats Alm, som nu är häktad på sannolika skäl misstänkt för mordet på Linda.

När Linda Chens storebror Chris, fick veta att hans syster försvunnit, åkte han och familjen upp från Oskarshamn till Mats och Lindas lägenhet i Falun. Tillsammans gjorde Mats och Chris en polisanmälan om Lindas försvinnande.

Familjen satte upp lappar med bilder på Linda. De sökte i skogen och frågade efter henne på stan. Och hela tiden var Mats med. I Efterlyst berättar Chris Chen om hur Mats Alm var under sökandet:

– Han var väldigt uppspelt och stirrig. Nervös på något sätt…

Linda Chens kropp kan nu har hittats i skogen utanför Falun. Och på tisdagen häktades Mats Alm, på sannolika skäl misstänkt för att ha mördat henne. Chris berättar i kvällens program om ovissheten kring vad som hänt hans syster. Och att känslorna nu är av dubbel natur:
– Jag blev väldigt lättad för att de har hittat en kropp. Då lever man ju inte i ovisshet, man får ju kanske veta sanningen om vad som hänt, och det kan hjälpa oss att hitta personen som har gjort det här.

Chris Chen säger också att han inte tror på historien om att även Mats Alm ska ha utsatts för ett överfall i skogen där han hittades.
– Om han är oskyldig då försvinner man inte i två dagar och sen kommer fram igen. Det hör inte ihop.

I kväll kan du se hela intervjun med Chris Chen, och även exklusivt material från en intervju med Mats Alm. Missa inte kvällens Efterlyst!

 

Tänker på er i mängder ska ni veta!!!



Vackra bilder

På ringarna låg i min mailbox och bara väntade på uppläggning :)
Super duktiga Emelie Ohlsson har fotograferat dessa vackra bilder.





Ringarna är självklart ifrån hellkes.se

Kika gärna in Emelies blogg HÄR



vigselringarna

Livet kan inte stå stilla, trots att vi här hemma bara går och tänker på Lindas familj!
Så känner jag att ja måste skriva av mej här åt er visa upp mera av de fina som va med på vårt bröllop.
Har inte hunnit få några bilder ifrån Emelie så har tagit 2 själv på ringarna så ni kan få se...
Är nu inte jätte haj på att fota små objekt som "blingar" och få det toppen men ni ser här hur vackra dom är!


Ringarna kommer ifrån Hellkes.se



Jag går faktisk flera gånger per dag och tittar snurrar lite på den och ler, jag är  fru åt Richard min man :)
Och vi har fått de ringar vi tyckte va finas i hela "ringdjungeln" Om ni letar visel eller förlovningsringar så rekomenderar jag verkligen hellkes, Ni får ett proffsigt och snabbt bemötande och inget verkar va omöjligt för dom!



Ringar i nytänkande design, alla gjorda med extrem precision och högsta finish. Alla ringarna är handtillverkade i Sverige av våra duktiga guldsmeder.

Ni hittar dem endast hos hellkes.

Vi gör det lite bättre!

 

Nu har dom även lanserat en ny ring kollektion så för alla er som letar, missa inte att kika in den på hellkes.se

Här kommer lite biler på deras nya sortiment

Kollektion Solitär

Alla guldringar är i 18 K guld (gäller inte stålringar, silverringar, titaniumringar eller klockor). Priser inklusive gravyr. Alla guldringar går även att få i vitguld, tillägg 300 kr. Värderingsintyg, äkthetsbevis och försäkring ingår i alla ringar


Kollektion Infinity

Alla guldringar är i 18 K guld (gäller inte stålringar, silverringar, titaniumringar eller klockor). Priser inklusive gravyr. Alla guldringar går även att få i vitguld, tillägg 300 kr. Värderingsintyg, äkthetsbevis och försäkring ingår i alla ringar


Dessa ringar är så snygga, infinity kategorin va verkligen i min smak.

Enkla men ändå de lilla extra precis som i våra ringar..

Och hur snyggt är de inte att ha den med gravyren på sidan!

Verkligen smart och nytt!

Kanon, kollektion och ligger mycket bra i pris med tycker jag!




Linda=Mördad?!


Sitter här i mörkert, tystnaden får mej att tänka på allt och inget, för ca en timma sen fick jag ringa till Aidis och berätta för Mary-Jane att Mats nu var återfunnen samt att en kropp i de område han vandrat ikring har hittats.
Kroppen är förvisso inte idientifierad men chansen att de skulle vara någon är inte troligt inte i vår värld i alla fall..

Linda har troligen blivit mördad av sin blivande man, VEM gör något sånt en vecka innan man gifter sej?

Mina tankar går till Chris och Mary-jane trots att jag inte träffat Linda men är mycket god vän med M-j och Chris är jag väldigt ledsen och hennes son UCHA...
Ni kan läsa Aftonbladets artikel om det HÄR
eller dala tidningen HÄR

Jag vet inte vad jag ska säga eller skriva, ne nu ska jag gå och krama om de som betyder mest i mitt liv mina barn.. för livet är aldeles för kort för att ta miste på en enda sekund..

Vila i frid Linda




Tänkte  bara uppdatera detta inlägg en snabbis idag.
Helgen kommer jag vara med min familj gosa med våra barn och visa dom all vår kärlek lite extra. Vi satt uppe halva natten och följde utvecklingem på nätet, man blir verkligen mörkrädd när man börjar förstå vad han gjort?!
Chris och M.j bodde hon honom i två veckor och tillsammans letade dom överallt och ingen stans..
Men hela tiden har han gått och burit på en mörk hemlighet, Ok jag vet vissa säger han är inte dömd ännu 99% av allt pekar på Mats och till motsatsen är bevisad kommer jag anse honom skydig.
En av dom senaste artiklarna på aftonbladet påstår han sej bara varit ute ovh letat och sprungit över henne? Ja hur troligt är det?
LÄS här om ni vill...

Chris har även blivit intervjuad igen HÄR



Så hemskt dom ser så lyckliga ut



Dom kommer att försöka få dig att tro
att du redan har förlorat
Dom kommer att försöka få dig att tro
att du redan har vunnit
Dom kommer att förödmjuka dig
Dom kommer att smickra dig
Dom kommer att säga emot dig
Dom kommer att säga emot sig själva
Dom kommer att hota dig
Dom kommer att säga att de står på din sida
Dom kommer att ljuga
Dom kommer till och med att säga sanningar
Dom kommer att försöka få dig att ge upp
Dom kommer att försöka få dig att fortsätta
Dom kommer att försöka få dig att tala
Dom kommer att försöka få tyst på dig
Dom kommer att försöka...



Ingen Vals utan kvällens höjdpunkt

Blev när vi bjöd på en av våra 2 danser vi övat på, gästerna jublade i höga höjder och jag är övertygad om att vi lyckades förtrolla publiken... kul var det




Nu har det gått lite mera än en vecka som gift och ja de får mej att le lite extra här i vardagen..
Richard och jag har suttit här om kvällarna och skrattat åt olika händerser som hände under dagen, samt läst vår bröllopsbok som gäster fick skriva i.
Lovar ta kort och visa upp det :)

Fått mail ifrån Emelie om alla bilder hon tog och valt ut den vi vill ha ifrån dagen.
Så snart kommer ni få se bilder på oss alla och alla när detaljer så som våra vackra ringar halsband etc.
Varje gång jag tittar ner på min hand ler jag Ringen är så vacker, ni ska få se...
Jag ska faktiskt ta min förlovningsring och smälta ned och göra en likadan som Richards ring, till ny förlovningsring för jag tycker dessa va så snygga att de blir finare om dom matchar ringarna på fingret
Men som sagt de kommer snart.

tills dess får ni så länge avnjuta denna video på oss när vi dansar och se bilder tagna ifrån dansen.












Hår och make

Bilder på testuppsättningen samt Grande finale :)

Salong Fin i Oskarshamn fixade smink hår samt naglar på brud och tärna.

Först vill jag bara passa på att tacka er, ni gjorde mej och Joanna så oerhört vackra NI är alla underbara personer och jag är jätteglad för att jag fått lära känna er alla.
Det jag kan säga är bara att vi blev så vackra!
Vilket jobb och kompetens, ja vi syns ju snart igen då mitt val av frisörsalong i stan efter detta inte blev svårt!

När vi kom på morgonen började man locka håren och fixa till alla lockar.
Så under lockningen kommer Josefin och börjar sminka oss, men de blir en kort paus i sminkandet för hon är så gullig och fixar oss lite frukost supergoda frallor (som för övrigt va väl behövda) då mat inte finns med i tankarna längre fram! så ni rädda våra magar :)
Tidningen dyker upp hos frissan och börjar intervjua oss och knäpper en massa bilder, press skulle sendan va med oss under alla delmoment under dagen och de va lite ovant att ha någon som va och knäppte bilder på en hela tiden...

Men när när hår och smink va klart stoppade dom på oss ett nöd spray för att piffa upp lockar de sista vi gjorde innan kyrkan, men ja kan säga att de knappt behövdes för VA det satt och sminket hehe på natten blev det ju inte att torka av sej utan de sa bara pang i sängen så sov man gott, dagen efter vakna man med precis likadan sminkning fniss håret lockigt med för den delen fast varianten rufsigare :-p
Men få saker att hålla de kan dom!

Här under kommer lite bilder då ifrån både testuppsättning samt ifrån dagen 090909
















Bröllopsdagen










Då var man färdig och klar, kläderna precis påklädda och detta är första gång jag själv få se mej som brud...kläderna finns självklart att hyra på brollopfest
Shit va vacker jag är!





Världens finaste gäng :)

Våra buketter

Gjorde ju super söta Emmy som driver inredningsbloggen Furnish.etc

Hon kämpa i 2 dagar med arrangemang och buketter men det blev kanon... Har aldrig sett så vackra buketter i mitt liv, kika in här under på buketterna...

Så finns det även ett inlägg på hennes blogg med mera bukett/bröllopsbilder HÄR

Alla vackra gnistrande "diamanter" i buketten finns på webbshoppen

wedshop.se

Så vill jag passa på att tacka euroflorist och Ibis blommor och ting för ert fina samarbete :)

 




Therese bär glasögon med stil

Är det någon som vet hur man bär upp ett par glasögon med stil så är det Therese Hällblad Tang från Oskarshamn




I fredags knep nämligen Therese andraplatsen i tävlingen Årets glasögonbärare. Therese har tidigare gjort sig känd som riksbekant bloggare. Nu kan hon också lägga titeln glasögonbärare till visitkortet. Bakom tävlingen Årets glasögonbärare står ett stort svenskt optik företag. Och det var många som konkurrerade om den åtråvärda titeln. Inte mindre än 800 personer aspirerade på utmärkelsen. När tävlingens final under högtidliga former avgjordes på Grand Hotel i Stockholm i fredags nådde Therese inte riktigt ända fram. Men nästan. Det blev en hedersam andraplats för den 27-åriga Oskarshamnstjejen. – Någon med närvaro. Andas levnadsglädje. En slående skönhet som bär upp glasögonen med självklarhet. Någon som syns på håll, blev omdömena från jurymedlemarna Håkan Isaksson mode profil på TV4, Stefan Nilsson från Trend gruppen, Nina Johansson från Aftonbladet Sofis Mode samt Eva-Lisa Steen, trend expert på Specsavers. – Det känns fantastiskt kul att jag gick så här långt. Tror att juryn uppmärksammade mig för att jag är en bra glasögonambassadör, kommenterade Therese sin andraplats.

Läs artikeln HÄR

Min dukning

Nu tänkte jag börja med att visa er hur vår dukning för bröllopet var!

Vi fick nycklarna på Måndag vid  lunch och självklart satte vi fart så fort vi kunde, började med stolsöverdragen  ifrån  festdetaljer.se för att sedan lägga på dukarna.

Barnen sprang som tokar runt benen på oss så när mamma kom och Richard kunde åka hem med barnen började jag känna att man fick lite gjort.

Söta Emmy va redan i full gång med blomsterdekorationerna och jag gav mej på dukningen.

Här under ser ni hur de färdiga resultatet blev med helium ballonger till varje gäst, vita till kvinnor röda till män, dessa ballonger finns att köpa på Aldestams.se.

Gåvoaskarna har jag själv dekorerat med de röda bandet samt silvriga rosen, är lätt om du har en limpistol men man får räkna med att de tar lite tid att göra alla rosetter va ute i god tid så du slipper sitta med allt i sista sekund! Fina gåvoaskar hittar du hos simsalabim-wedding.

Sen så ser ni små kristaller på borden det är äkta swarowski kristaller ifrån wedshop.se, där hittar ni en massa vackert till både dukningar samt floristmaterial

Så har vi dom super söta placeringskorten ett brudpar som du kan skriva namnet på gästen, detta var faktiskt en av wow faktorerna hos gästerna alla tyckte dom va så söta och orginella! Dem hittar du på drömtorget.se.

I varje vinglas fanns det även ett rör med såpbubblor så att gästerna kunde blåsa på sina bordspartner och ha kul, så ser ni även rosblad på borden de kommer med ifrån brollopsbubblor.se och dom är i tygliknande material och blev så vackra

Sist men inte minst var våra vackra servetter och festprogram. Scandiprofit va en av de sponsorer som jag hade toppen kontakt med Sven ringde flera gånger och vi stämde av så att allt skulle bli perfekt.. Och Ja ni ser ju resultatet KANON verkligen.

Festprogramen samt även våra inbjudningar kom ifrån ett lokalt tryckeri Wåhlins.ab även där ett kanon resultat när du gör dessa själva och sen lämnar till ett tryckeri får du ju in DEJ/ER i det och de blir mycket mera personligt.


 







Borden kunde jag inte vara mera nöjd med allt stämmer in på vårat tema rött/vitt/silver :)


Borta bra men hemma bäst

Hej på er alla, hoppas ni haft en kanon helg precis som mej.
Sthlm va kanon och jag lärde känna massa med nya härliga personer!
Klart ett minne för livet till... Varit en kanon vecka haha.

Jag vill tacka er alla för era underbara mail, kommentarer och alla er som jag träffat i Oskarshamn som kommer fram och grattulerar.

Eftersom jag in te avrit hemma här så ser huset ut som ett mildare bombnedslag, så städa får bli min dags agenda!
Sen framåt kvällen komemr jag sätta mej och börja gå igenom bilder och fixa inlägg åt er alla...
Jag vet att ni är många som väntar :)

Ha en kanon start på veckan så är jag tillbaka innom kort
(ska bara ta en brottningsmatch med damsugare och mopp)

2:a plats blev det :)

Som vi alla vet, eller i alla fall borde veta, så gick Therese vidare i Specsavers tävling "Årets Glasögonbärare 2009". Den svenska tävlingen avgjordes hur som helst igår afton och den nygifta fru Maria Therese Elisabeth Hällbladh Tang hamnade på en fin andraplats. Så fort Therese får tillgång till internet tror jag att hon kommer berätta mer ingående. Hon bad mig bara att berätta för er läsare att det gick undan!



/Svåger/"lillebror" Jimmy


Mera bilder

Finns på fotograf emelie ohlssons hemsida (endast dekorationen)  HÄR

eller ett tokigt bildspel på Jimmys blogg HÄR
















fotograf:jimmy tang



Nu är jag FRU

Ja lokalen är städad vi är hemma med barnen plockar upp gåvor och njuter av varandras närhet...
Livet är på topp!

Jag ska ju iväg till specsavers tävling i morgon så jag lovar er massor med bilder efter helgen men självklart  ska ni få se lite nu så här kommer länken till två av de lokala mediers artikel HÄR och HÄR


foto:roger carlsson


kram på er alla

Om tid finnes så lägger jag upp lite bilder ikväll


Nu smäller det :)

Jag har kämpat som en tok i två dagar och Nu är allt klart...
Det är sent jag är supertrött men längtar efter lite sömn :)

Kl 06,50 drar det igång för oss sen kommer det gå i ett!
Tusen tack till alla sponsorer och alla ni underbara läsare för att ni följt vår väg!

Och snart kommer det komma mängder med bilder och tips till alla er giftassugan där ute

Natti natti

Sitter i lokalen

Hej på er :)
Nu är det verkligen full rulle på oss alla här gulliga Emmy kom igår och har varit min högra hand här nu i två dagar... Vilken tjej verkligen...

Tänkte visa er dom första bilderna på dukningen och dom fina stolsöverdragen...

Shit vilken skíldnad det blev med dom, de va dom som tog dukningen från fest till bröllop, tok snyggt!


 

om ni blir sugna på att hitta stolsöverdrag till ert bröllop kika in på

 

festdetaljer.se där finns det stolsöverdrag i olika färger så det passar ditt tema...

 


Candy man

God morgon hoppas allt är bra med er?

Igår fick jag hem min kamera så idag ska den självklart följa med till lokalen och fotografera borden dukningen stolarna och mycket mycket mera...
Självklart följer min minidator med mej idag så jag kommer visa upp endel saker under dagen! :)

Men först har jag tid på salong fin :)
Dags att fixa naglarna samt utväxten måste färgas igen...
Imorgon då minsann så smäller det
yeyy

kram



Godis godis godis hmm.... så gott :-p

vi har inhandlat godis att bjuda vår gäster på.
Tanken är att de ska ligga i våra gåvoaskar ihop med gåvan :)


Självklart så är det hjärtan som blev grejen
och gott är det med!




En ny härlig dans

 

Här kan ni få se ytterligare en super rolig dans :)

 

Ikväll kommer serverings personalen hit på möte och även malin som ska hjälpa mej skriva det sista i pyssel väg

SÅ kommer även Emmy som ska hjälpa till med blommorna så det är pyssel och dona även ikväll som gäller.

Då har jag fått hem min kamera med så jag kan ta lite bilder och visa upp allt vi pysslat med hittills...

 

 


Adelstam.se



Aldestams - allt för bröllop!


Här om dagen fick jag mej ett paket på posten ifrån Just adelstam

I paketet låg dessa super söta såpbubble förpackningar.

Jag vill inte ha ris kast efter kyrkan så vi ska ha bubblor och röda rosblad.

Sen så kommer vi även ha såpbubblor med på festen sen på kvällen, har öppnat en av förpackningarna för att testa hur bra bubblor det blev.
Ja ska  va helt ärlig och säga att ja blev jätte förvånad, jag blåste och blåste och blåste på endast en doppning och det kom mängder med bubblor super dryga!
Helt kanon kan verkligen rekommendera dessa!




Aldestams är importföretag med inriktning på bröllopsartiklar. Våra leverantörer är vida utspridda och väl utvalda. Vi importerar allt från brudklänningar till accessoarer, dekorationer och tackkort. Vi har även egen produktion via en sömmerska i Sverige.

Snart bröllop? Hittar ni inte den perfekta boleron eller den mest utsökta klänningen? Vi kan hjälpa er att ta hem eller sy upp Era drömkläder och accessoarer. För specialbeställning kontakta oss för mer information om pris, leveranstid etc.

I vår webshop återfinns ett mindre sortiment av de artiklar vi importerar. Under sidan "återförsäljare" finner ni ett större antal artikelgrupper vi tar hem. Finner ni inte den artikelgrupp ni söker? Kontakta oss!


Svensexa

Va denna dags agenda, Johan och jag ahde pratat ihop oss om tider och hur dom skulle få ut honom.
Så igår va väskan packad och allt förberett inför natten.
Jag har sovit tokdåligt bara för att jag varit rädd att försova mej, Johan skulle skicka ett sms när planen skulle verkställas, men eftersom R inte skulle höra var de ju ljudlöst läge som gällde.
Så jag har vaknat en gång i timman tills klockan var 5 på morgonen då börja Dexter strula jag tänker SOV SOV SOV fixar välling snabbt och kämpar i en halvtimma men lyckas få honom att somna om.Lagom när han somnat så får jag smset Vakna vi är samlade och kan börja då är klockan 05.48.
Sen hör jag en nyckel i dörren och Jimmy kommer inspringades skakar på Richards fötter Kom R mamma och göran bråkar som fan du måste komma NU.
Richard yrvaken VA?!Öhh.. fumlar i sovrummet för att få på sej kläder men lyckas snabbt och kutar ut för att springa över till sin mamma men kommer till garage knuten.PLASK
en hel hink med iskallt vatten över hela honom kommer flygandes...

AHHHH KALLT alla kommer fram stämningen är hög trots att det är tidigt på morgonen.
Han får restriktioner att gå in klä av sej och ta på rena fillingar och strumpor.
Johan kommer in och kläder på honom stassen han ska ha på sej grabbarna hoppar in i bilen och beger sej emot ny ort och hyss i syfte :)





Updatering: fick denna bild på mobilen :) han lever so far :-p

 


Pju

Hemligtheter pågår i rotvik för fulla muggar här nu moahahhaha....

Jag kan bara säga som så Richard och jag är toksvettiga och skrattar konstant :-p

godnatt på er alla...
Vilket bröllop ni har att vänta er, de vill ja lova!!!

Möhippan del 2

Tänkte lägga upp lite mera bilder ifrån möhippan :)
Efter resan till sthlm och alla tokiga aktiviteter så hamnade vi på Birkas kryssningsfartyg och en 24h kryss  :)
Där var det party god mat karaoke och många andra tokigheter :)

(en möhippa till)

 

Hehe kvällen avslutades med lite meditation i lobbyn :)

Jag vill passa på att tacka birka för en toppen resa och att dom gjorde min möhippa till något lite utöver de vanliga :)


Äntligen

Börjar det vända på mej, igår va första dagen som ja börja känna mej lite som en människa igen!

Försökt att vila så gott det går, men det är inte lätt med alla barn och all planering som måste göras!

De kvällar jag inte somnat utmattad med kidzen har jag försökt fixa med det sista.
Bordsplaceringen har jag gjort om 5 gånger då det blivit lite ändringar i listan på kommande gäster.
Fortfarande samma antal men endel utbytta namn...
Har även handlat in lite godis med hjärformer, varit i lokalen en sista gång och kikat igenom allt som ev kan varit missat.
Allt ska va avkollat!

Bordsplacerings listan som ska stå på borden är klar (om inget förändras) så kommer vi trycka den på söndag för på måndag drar allt igång, borden ska dukas, stolar kläs på.
Öva på hemligheter och köpa skumpa till brudskålen samt frukt till chokladfontänerna.

Sen tror jag att ja har koll på det mesta, (hoppas jag) finns vissa saker som inte går att fixa förrän i sista minuten men de får lösa sej.
Söndag måndag tisdag är Planera planera planera dagar...

Därför ska jag ta det så lungt som jag kan innan och se till att kurera mej ordentligt för det är ordentligt med stressiga dagar framför oss..

Kommer bli super kul och härligt, men man måste orka dit :)

Kommer komma upp lite schyssta bilder här på de godis jag köpt :)

Så väntar  vi spänt på våra ringar med som borde dyka upp här snart.
Ser fram emot att få visa upp dom och få prova "skönheten".


kram på er alla så länge

Min Möhippa i bilder

Att må som jag gör va knappast något jag förväntat mej nu när det endast är en vecka kvar...
Känner mej som en lastbil kört över mej, och barnen är med så gnälliga och har inget tålamod i sej alls.
När man själv inte är pigg är det med andra ord INGET kul här hemma just nu.

Men planeringen måste ju gå framåt, jag skriver inte så mycket om möhippan nu utan ni får den i bild, för barnen gillar inte när dom inte får full fokus nu när dom inte är pigga!

Så kommer jag berätta mera ingående om hela min resa sen.



Det var möhippans alla aktiviteter under dagen, nu är vi ombytta för kvällens party och allt vad det innebar!


RSS 2.0