Våra buketter

Gjorde ju super söta Emmy som driver inredningsbloggen Furnish.etc

Hon kämpa i 2 dagar med arrangemang och buketter men det blev kanon... Har aldrig sett så vackra buketter i mitt liv, kika in här under på buketterna...

Så finns det även ett inlägg på hennes blogg med mera bukett/bröllopsbilder HÄR

Alla vackra gnistrande "diamanter" i buketten finns på webbshoppen

wedshop.se

Så vill jag passa på att tacka euroflorist och Ibis blommor och ting för ert fina samarbete :)

 




Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc

Så himla glad att ni blev så nöjda gumman!

2009-09-16 @ 10:48:40
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: mammagladh - Snälla, stötta mig lite

Åhh, vilka otroligt vackra blomster arrangemang!



Hoppas du och barnen mår toppen.



Kram, kram

2009-09-16 @ 18:54:15
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag går andra året och utbildar mig till florist och jag kan bara säga att din brudbukett och tärnbuketten var något av det vackraste jag har sett i hela mitt liv. där är verkligen den ultimata brudbuketten. Verkligen häftigt att ni gifte er en onsdag också. det är inte alla som går emot "traditonen". bröllop brukar ju ligga en lördag liksom.



varma hälsningar till dig och din man. Hoppas ni levar lyckliga tills döden skiljer er åt. <3

2009-09-19 @ 00:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0