Äntligen

Börjar det vända på mej, igår va första dagen som ja börja känna mej lite som en människa igen!

Försökt att vila så gott det går, men det är inte lätt med alla barn och all planering som måste göras!

De kvällar jag inte somnat utmattad med kidzen har jag försökt fixa med det sista.
Bordsplaceringen har jag gjort om 5 gånger då det blivit lite ändringar i listan på kommande gäster.
Fortfarande samma antal men endel utbytta namn...
Har även handlat in lite godis med hjärformer, varit i lokalen en sista gång och kikat igenom allt som ev kan varit missat.
Allt ska va avkollat!

Bordsplacerings listan som ska stå på borden är klar (om inget förändras) så kommer vi trycka den på söndag för på måndag drar allt igång, borden ska dukas, stolar kläs på.
Öva på hemligheter och köpa skumpa till brudskålen samt frukt till chokladfontänerna.

Sen tror jag att ja har koll på det mesta, (hoppas jag) finns vissa saker som inte går att fixa förrän i sista minuten men de får lösa sej.
Söndag måndag tisdag är Planera planera planera dagar...

Därför ska jag ta det så lungt som jag kan innan och se till att kurera mej ordentligt för det är ordentligt med stressiga dagar framför oss..

Kommer bli super kul och härligt, men man måste orka dit :)

Kommer komma upp lite schyssta bilder här på de godis jag köpt :)

Så väntar  vi spänt på våra ringar med som borde dyka upp här snart.
Ser fram emot att få visa upp dom och få prova "skönheten".


kram på er alla så länge

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Tack! ;)



Och tack detsamma!

Kram

2009-09-04 @ 08:45:59
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Oj det var länge sen jag skrev nått om bröllopet, har helt glömt. Vi har bokat kyrka :) :) I mitten av oktober kommer min ena tärna upp och så ska vi titta på klänningar och börja med inbjudningarna är det tänkt.



Kram

2009-09-04 @ 09:06:06
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: attis

Det är både ett ont och dyrt måste. Här har vi oxå legat sjuka. Inte skoj. Du får krya på dej nu så du är frisk innför den stora dagen. Ha det bäst.

Kram

2009-09-04 @ 09:10:10
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Såååååå skönt att du är bättre gumman! Nu kan vi t.o.m. räkna dagarna på en hand, jisses så fort tiden har gått! Så spännande och så fantastiskt det kommer att bli! Ser fram emot detta något enormt! Kramar

2009-09-04 @ 09:18:02
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Tänk nu är det inte många dagar kvar!

Spännande det kommer att bli att sen få se bilder från Eran dag :)



Kramar

2009-09-04 @ 09:25:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: lena

Therese mamma här jag står och stryker och stryker det tar 15 min att stryka varje stolsöverdrag och sen alla dukarna...åker och köper mej en Tobi tror jag en ångmaskin ,,,någon som har erfarenhet av en sån maskin ?????

2009-09-04 @ 10:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0