vigselringarna

Livet kan inte stå stilla, trots att vi här hemma bara går och tänker på Lindas familj!
Så känner jag att ja måste skriva av mej här åt er visa upp mera av de fina som va med på vårt bröllop.
Har inte hunnit få några bilder ifrån Emelie så har tagit 2 själv på ringarna så ni kan få se...
Är nu inte jätte haj på att fota små objekt som "blingar" och få det toppen men ni ser här hur vackra dom är!


Ringarna kommer ifrån Hellkes.se



Jag går faktisk flera gånger per dag och tittar snurrar lite på den och ler, jag är  fru åt Richard min man :)
Och vi har fått de ringar vi tyckte va finas i hela "ringdjungeln" Om ni letar visel eller förlovningsringar så rekomenderar jag verkligen hellkes, Ni får ett proffsigt och snabbt bemötande och inget verkar va omöjligt för dom!



Ringar i nytänkande design, alla gjorda med extrem precision och högsta finish. Alla ringarna är handtillverkade i Sverige av våra duktiga guldsmeder.

Ni hittar dem endast hos hellkes.

Vi gör det lite bättre!

 

Nu har dom även lanserat en ny ring kollektion så för alla er som letar, missa inte att kika in den på hellkes.se

Här kommer lite biler på deras nya sortiment

Kollektion Solitär

Alla guldringar är i 18 K guld (gäller inte stålringar, silverringar, titaniumringar eller klockor). Priser inklusive gravyr. Alla guldringar går även att få i vitguld, tillägg 300 kr. Värderingsintyg, äkthetsbevis och försäkring ingår i alla ringar


Kollektion Infinity

Alla guldringar är i 18 K guld (gäller inte stålringar, silverringar, titaniumringar eller klockor). Priser inklusive gravyr. Alla guldringar går även att få i vitguld, tillägg 300 kr. Värderingsintyg, äkthetsbevis och försäkring ingår i alla ringar


Dessa ringar är så snygga, infinity kategorin va verkligen i min smak.

Enkla men ändå de lilla extra precis som i våra ringar..

Och hur snyggt är de inte att ha den med gravyren på sidan!

Verkligen smart och nytt!

Kanon, kollektion och ligger mycket bra i pris med tycker jag!




Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jätta fina ringar!

Kan tänka mig att du tittar på dom och ler flera gånger om dagen :)



Kramar

2009-09-21 @ 09:53:43
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: FURNISH.etc

Svar; Åh jag hade verkligen ingen aning om att det var Chris som satt mittemotmig (och att Linda är hans syster). Kände igen han från artikeln i Aftonbladet. Vi pratade ganska mkt med honom. Åh ja, jag såg den lilla söta flickan med den fina klänninge. Och hans fru också. Åh vad ledsen jag blir, allt detta är så sjukt! Hur kan det hända?! JAg tänker på er gumman, och på lindas familj. KRam!

2009-09-21 @ 10:33:36
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Fina!

Ååå tack för tipset!

Nu tror jag äntligen efter snart 3 år som gift ha hittat min dröm ring:-)



2009-09-21 @ 18:57:08
URL: http://nuvilljag.blogg.se/
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Jag skickade bilderna igår :)

2009-09-22 @ 09:17:02
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0