Pratade med Chris

Bror till försvunnena Linda igår.
Familjen är heltförkrossad sätter upp lappar, letar, gör allt vad dom kan.
Polisen arbetar så sakta och tar inte tag i det ordentligt.
För varje dygn som går minskar ju tyvärr chanserna för att detta ska ha en possitiv utgång.
Känner du igen LINDA?
Har du sett henne någonstans i sverige nu kan hon faktiskt finnas var som eftersom hon varit borta så länge.

Kika i mitt tidigare inlägg så ser du bilder samt mera info...


Här hemma fyller min dotter 3 år idag...
Men vi har läkartid här nu vid 9 med henne sen ska jag åka lite ärenden åt chris och M-j.
vi kommer ha lite kalas senare ikväll, em.

JAG BER ER NU TITTA EXTRA NOGA PÅ BILDERNA KAN NI HA SETT NÅGOT?????


Kommentarer
Postat av: tina

Uch.... va hemskt det måste vara för er.....



Men njut av dotterns födelsedag idag.

krama om henne ifrån dina läsare!

2009-08-06 @ 13:08:16
Postat av: Mia

usch vad hemskt, tråkigt för hennes familj & vänner. :/

2009-08-06 @ 14:42:30
URL: http://drombrollopet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0