Simsalabim...

Ett företag som är bloggens sponsorer.
Där ifrån kommer mina super fina gåvoaskar som vi pysslat så fint med här hemma.

Tänkte visa upp lite mera av deras sortiment så alla ni kan hitta just det ni letar efter till ert bröllop.


Här är deras självhäftande hjärtan som finns i många olika färger, kan va bra att sätta på inbjudningar eller på festprogrammet m.m
bara din fantasi sätter gränser


Eller lite av deras söta favor boxes, här kommer några av alternativen


Ja dom har verkligen askar för alla till fällen och alla sorters personer,

Kika in HÄR om ni är nyfikna på deras sortiment.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej.

När äger bröllopet hus? har du fortfarande lång väg att gå?

Jag hjälper gärna till med de erfarenheterna jag har, om det skulle önskas.

Har jobbat länge som servitris, fotar mycket olika arrangemang eller som en assistent. Vi träffas under olika tillfällen och jag hjälper till med att fixa det sista på den stora dagen. Hämtar och lämnar saker/människor, hjälper till med maten ja you name it.

Bara att höra av dig till min mail eller blogg om detta låter intressant.

Med vänlig hälsning, Michaela Larsson.

2009-08-26 @ 09:41:07
URL: http://ellada.webblogg.se/
Postat av: sara

Vilka söta boxar! Tänk om alla paket man fick såg ut sådär, utseendet skulle liksom uppskattas mer än själva innehållet....

2009-08-26 @ 12:42:27
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: åsa - hello sugar!

vilka jättesöta gåvoaskar. :) nu närmar sig bröllopet med stormsteg! :) snart ska jag börja med dina cupcakes, om det är ok med dig så kanske jag gör en annan design än vad vi pratade om tidigare eftersom jag kan sätta frosting på dem. :) de kommer bli fina, det kan jag lova! :)

2009-08-26 @ 14:37:14
URL: http://hellosugar.se
Postat av: Designtjejen

Vilka fina! Förstår att du tyckte om dom!

2009-08-27 @ 21:26:31
URL: http://www.tv4.se/designtjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0