Sjuk dröm om möhippan

Hmm... natten har varit  en svettig vändande och vridande natt.
Alltid när det är som varmast drömmer jag tokigt och sover som en kratta.

Inatt har jag dröm om min möhippa, är väl mitt omedvetena som säger att det snart är dags :)

Fast detta va en hippa som ja inte vill va med om, eller den va väl inte dålig men mera tråkig.
Tror den utspelade sej på Oknö i Mönsterås.
Joanna hade hyrt en båt som kom och hämtade mej här hemma, jag full av förväntan satt mej i båten med förbundna ögon.
Väl framme var hela min och Richards familj och jätte avlägsna vänner, inte någon av mina närmaste alls.?
Va e detta?
Jag känner knappt dessa människor, och alla skrattar dricker och har en "vanlig" gårdsfest.
Vi äter middag pratar och skrattar, själv sitter jag mest och tänker snart snart drar detta igång de är bara en rolig förvvirande början...
Men icke de var det inte, festen fortsätter till midnatt sen kör båten mej hem och hippa skulle va över...

Ha, ja lite högre förväntningar än så har jag allt hehe..

Undra undra var hon har hittat på :)

Vet att ja skulle bli glad om det innefattade en sån här läckerbit :-p

En Möhippa är rolig både händelse för alla inblandade.


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Hehe ja det vore ju ingen höjdare med en sån hippa :) Har du bestämt dej för tiara förresten?



Kram

2009-08-10 @ 09:59:53
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: tina

hehe, ja vem skulle inte bli glad med en sån grabb på besök :)

2009-08-10 @ 13:36:35
Postat av: Fru Sandra

min möhippa va jätte rolig =)

jag va riktigt nervös för den innan.. J atänkte att min syster och min barndomskompis som vet allt om mej kommer hitta på världens jävulskap...

De blev inte så..

Jag fick olika utmaningar och sista "stora" utmaningen va att jag skulle spela in en singel och en video.. Jag sjunger hellre än bra =)

På våran underbara bröllopsdag så spelades de glatt upp av min kära syster.. jag skämdes mer, men skrattade och sjöng med =)

Hoppas allt går bra för dig!



Kramar

2009-08-16 @ 18:34:40
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0