Hej

Sjuklingen Therese tänkte skriva några rader, börjar sakna bloggandet något fasligt.
Men efter bröllopet har jag och barnen inte gjort annat än och legat sjuka.
Man märker verkligen av att all stress försvunnit och att man gick på "övertid".
Så har verkligen varit behövligt att bara få vara!

På söndag bär det av till sardinien med familjen för att få lite av en bröllops/50 års kalas resa.
Min svärmor fyller nä,ligen det, så hela familjen ifrån Richards sida ska åka.
Ska bli mycket trevligt och skönt att få komma bort lite.
Så längtar jag att få inviga de söta flippfloppsen ifrån brollopsbubblor.se



Hand i hand på stranden med ett vädligt tydligt budskap sååå sött...

Har även börjat klura lite på vem av er som ska få ta över bloggen, samt även hur jag ska gå till väga.
Om någon duktig på bloggar och webb läser detta så hör gärna av er hur man kan byta ''ägare" på bloggen utan att behöva byta sida (om ni förstår vad jag menar)

Ha det underbart alla där ute puss & kram



Kommentarer
Postat av: Petra

underbar bild! :) kram

2009-10-12 @ 22:41:15
URL: http://inredningstokig.blogg.se/
Postat av: catrin

fick visst svaret här!!!! HÄRLIGT

2009-10-13 @ 09:25:57
URL: http://tinibakini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0