I´m back- men på ett helt nytt sätt! Don´t you dare miss it...

Hej alla älskade läsare, hoppas ni haft en underbar sommar och njutit av varje sekund!
Själv har jag i princip jobbat bort min..
Känns kul när man börjar få snurr på livet :)

Jo men de jag vill berätta för er är att jag har börjat blogga igen, men inte på denna bloggen.
Bestämt mej för att denna ska ligga här som ett minne, en inspirationsbank.

Självklart kan bröllopsföretag höra av sej om dom vill ha någon form av reklam inlägg så kan det ordnas men annars ska jag blogga om "mitt nya liv" på king-king.se.
Det är en modesite där ni läsare kan få rea på kläder, tips om höstens mode och mycket mycket mer.

Jag kommer jobba där som modeskribent för den officiella king-king bloggen.

Och uppdatera er på olika event, som tex, i onsdags var jag på rockbjörnens vip och minglade.
Så har jag även gett er höstens måste i klädväg.

Mottager gärna era tips på vad ni vill läsa om och ha erbjudande ifrån..
Men glöm inte bort att svara mej på den bloggen då jag inte kommer kika här så ofta...
Och hoppas att ni vill följa min resa där!?


Till alla er som vill synas på king-king och är frekventa bloggare,
Jag kommer börja dela ut king-king awards till de bloggar som jag känner är bra, och läsvärda!
Kommer dela ut awards inom olika kategorier, så som mode, mammabloggar, spel, foto m.m

Så om du letar flera läsare och har en bra blogg, gå in på king-king och maila mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0