Boken vi och vårt bröllop!

Vi och vårt bröllop

Boken för alla bröllopspar som säger ja! Vacker, varm, modern och rolig att fylla i. Så ville illustratören och designern Terese Öman att fyll i-boken där brudparet själva fyller i allt om sitt bröllop skulle bli.

. Brudparets egen historia, med lite hjälp på traven Vi och vårt bröllop är ett härligt album tänkt att inspirera brud-parets berättande. Boken sträcker sig från första kyssen till framtida bröllopsdagar, via förlovning, vigsel, fest, bröllopsresa, och mycket mer.

Några exempel från innehållet:
• I början av oss – vi möts för allra första gången, första gemensamma adressen, vad jag föll för hos honom/henne

• Sagan om ringarna

• Svensexa/Möhippa

• Bröllopsfest – smakprov från låtlistan, festens Hoppsan!


Detta är en bok som jag fått äran att ha!
Detta är i min värld en av dom bästa bröllopsgåvorna för den mindre plånboken!
På bokus kostar den 233:- och levereras på 2-5 dgr.

Upplägget är klockrent, kommer ni ihåg när ni gick i mellanstadiet och ni had era kompisböcker??!

Denna bok fungerar på exakt samma sätt, man fyller i hur man träffades, hur man blev kära, frieriet ja allt som du kan tänkas "glömma" på livets gång.

Jag hade garage rensning här om veckan och hittade mina "kompisböcker"
Helt plötsligt åkte jag en tidsresa på 15 år bakåt i tiden.. Jag satt helt inne i dessa böcker och läste om mina vänner min pojkvän och alla drömmar man hade.


Att kunna ta upp denna bok om 10-15 år och återskapa dinna minnen från en av dom bästa dagarna i ditt liv, och läsa om hur just er dag var :)

Jag kan inte komma på något roligare!

Ett absolut måste för alla brudpar :)


Stylist/hår stylist- vill du bli min nästa modell??

Hej alla på denna underbara sommardag, har jag bara varit ute i solen och njutit med barnen!
Gud så skönt... Vågar man hoppas på att det inte kommer flera bakslag??


Jag vill be er alla läsare om en tjänst.
Som ni vet har jag ju utbildat mej till frisör och nu driver jag min egen stylist/hårstylist firma.

http://www.wix.com/theresetang/hairstylist


Men för att ni ska kunna hålla er uppdaterade på bilder/nya jobb så kommer jag använda mej utav facebook.
Jag hoppas att ni kikar in och gillar min sida.

Till alla er som vill prova på att vara modell för en dag Gillar sidan och bloggar om det samt att ni länkar den till detta inlägg så kommer ni vara med om att bli utlottade för att vara min nästa modell i min portfolio fotografering!

Inga förkunskaper kommer att krävas utan vill du få proffsiga modellbilder gratis sprid helt enkelt budskapet!

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Therese-Tang/163500697044138




Här har ni lite av mina senaste bilder !

RSS 2.0