Festdetaljer.se


Först vill ja tacka er alla för era mail... Så mycket fina frisyrer har ja fått, hittat en till som är super fin.

Satt och blippade på olika bröllopssidor som vanligt och trillade in på en av mina sponsorers hemsida.

Festdetaljer.se

Jag har ju själv på denna resa börjat fundera på att börja jobba innom "bröllops" faktorn :)

Deras konsept är ju kanon.
Ja tycker hur smidigt är det inte att kunna hyra stolsöverdrag, löpare, korthållare samt mycket mera.

Ja kika visst har dom vackra stolsöverdrag.

Jag tycker att det är pricken över i ett i en dukning.
Kunna få stolarna att matcha!


Uthyrningspris: 50 kronor styck.

Vid hyra av mer än 100 stolsöverdrag ges en rabatt på 10%.

Så har dom även fixat att man kan köpa till restrerande detaljer.
Att kunna inhandla allt, eller mycket på ett och samma ställer förenklar ju det i mängder.

Här är några exempel du kan köpa hos dom.



hur söta såpbubbel former som helst :)



Något som jag lärt mej på denna resa är tänk enkelt, effektivt och "stort" inget ska stoppa dina planer denna dag
Den är er och ni har ju faktiskt denna dag som ett av era viktigste minne för livet!


Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul, hoppas allt går bra med inskolning o så! :)

2009-08-14 @ 17:48:47
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: camilla

Det är en stor dag som väntar er.

Håruppsättningen var jätte fin.

Var försiktig med din diet.

Din blivande man älskar dig som du är,tänk på det.

Kram/Camilla.

2009-08-14 @ 20:40:01
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Soya ★

Hej, tack för kommentaren :)

Jag kör GI/LCHF. Har kört det innan och jag vet att det funkar fint för mig. Har också testat Cambridge innan och gick ner 13kg med den metoden :)

2009-08-14 @ 21:30:38
URL: http://soyasblogg.se
Postat av: Karin (Albins mamma)

Jo jag vet ju att tiderna kan variera, men alltså Albin verkligen måste ha bra sömn. För han är nog grinig ändå :) Och det är nätterna som jag tycker är jobbigast...

2009-08-14 @ 21:36:39
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: tina

Åh hade missat deras sida totalt att man kan köpa såpbubblor m.m gud va söta dessa champanj glas va!

Ja jag vet att ja kommer anlita dom...

Ps. du kommer bli super snygg i en sån frisyr här under.ds



kram

2009-08-14 @ 21:46:23
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Jättefina stolsöverdrag, toppen!!!



Trevlig helg



Maliin

2009-08-15 @ 07:13:09
URL: http://www.qreate.se
Postat av: Johanna

Jag hyrde ett festpaket med stolsöverdrag, dukar, servetter m.m. från Festdetaljer.se till mitt bröllop och det blev jättefint! Du har gjort ett bra val!

2009-08-16 @ 21:44:42
Postat av: Stina

Festdetaljer.se är bäst! Allt till mitt bröllop var i nyskick (till och med inplastat!!!) och det var jättefin kvalité. Superbra helt enkelt!

2009-08-27 @ 12:40:22
Postat av: Monni

Hej =)



Jag kollar efter stolöverdrag för min svägerska. Inte lätt att hitta. Tack för tipset =)

2009-11-20 @ 16:42:28
URL: http://monnisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0