Mitt minne

Är inte alltid på topp :)
Vi skulle ju kika på blommor idag jag och Emmy, skrev tidigare att ja skulle ha med mej kameran och fotografera alla de blommor vi skulle ha.
Mycket riktigt åkte jag utan kamera.

Men ska ha 2 typer av rosor.
den vanliga röda rosen
och en som heter black beauty en ros som är så mörk att den nästan skiftar i svart.
sen ska vi ha vita kallor i buketten
murgröna hjäran på tråd och en grödslingrande växt till.

ska se om ja inte kan ge mej in till floristen en annan dag och ta lite bilder åt er.

Nehe nu ska ja i säng, har varit en intensiv dag idag.
Richard har fått ledigt ifrån jobbet både Måndag och tisdag så det är kvalitets tid här hemma på hög nivå.

så försöker vi klara av så mycket som vi bara kan nu när vi är 2 hemma.
Idag ringde jag och beställde ratt antal mat till catering firman.
Imorgon ska jag ringa vår Dj och bestämma möte med honom.

Hoppas alla ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det är bara o ligga i nu innan bröllopet. Men det klarar du. Själv ska jag ringa och boka bröllopet imorgon så ska bli riktigt kul. =)



kramar

2009-08-04 @ 01:05:50
URL: http://drombrollopet.blogg.se/
Postat av: ebba

nu är svaren på frågestunden framme på min blogg, tack så jättemycket för din fråga!

2009-08-04 @ 01:51:13
URL: http://ebbaeebba.blogg.se/
Postat av: Catti

Blommorna låter jättefina.

kramkram

2009-08-04 @ 06:42:29
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0