Planera mera.

japp så får dagens agenda bli!
Nu vid tio på morgonen ska jag å toastmaster Jocke och prata lite praktiskt med kocken.
Lite om när man kan ränka att förätt,varmrätt å dessert ska serveras ut..
Jocke håller på att trimma festprogrammet så festen kommer flyta på bra.
Man måste ju planera in tal, mat bensträckare m.m, och allt måste ju stämma för att de ska bli en så bra fest som möjligt.
Har läst en hel del om bröllop och de som ligger god planering bakom blir i regel alltid dom som lyckas bäst.

Så planera mera :)

Sen efter det sja ja bege mej till lokalen igen och be om att få testduka igen,är en dum pelare som står lite taskigt så en plats kommer att dukas men vara tom...
Måste kika vilken plats det blir så det stämmer överens med bordsplaceringen jag gjort.

kommer komma lite bilder ifrån dagens utflykter, men ja säger som Alfons - ja ska bara :)

BUGGEN verkar tyvärr vara kvar på bloggen då jag fått flera mail ifrån läsare som inte kan kommentera, ger det denna dag med för blogg.se att lösa det sen får det bli att maila och be om hjälp.

Så länge får ni njuta av bilder ifrån stadsparken som vi ska fota i.














Kommentarer
Postat av: Lizette

Ja, planering är viktigt. Men ni har nog mer koll på det än ni tror.

Kram

2009-08-20 @ 11:48:46
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Klejson

Om ni vill fota på fler än ett ställe rekomenderar jag Ernemar! Det är så grymt fint där ute. Och jag själv gillar bröllopsfotografier med havsbakgrund!

2009-08-20 @ 16:44:33
URL: http://klejson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0