Salong fin



Hej nu har dom härliga bilderna kommit ifrån testuppsättningen på mej och min tärna kommit.
Vi va ju självklart på Salong fin som är en av bloggens sponsorer, om ni kikar till höger under sponsor fältet så ser ni ett par förändringar faktiskt och en är Salong Fin.
Där hittar ni telefon nummer så efter bröllopet när ni fått se våra vackra frisyrer kan nu självklart ringa och boka tider hos dom och få er klippta och lika fina som oss som ni redan har sett är dom jätte duktiga på hårförlängningar och gör det till en bra penning.

Josefin sminkade ju även mej till den dag då tv:reklamen skulle blivit av.
Och hon är verkligen grym! har ett öga för det som gör en till den perfekta pangbruden :)

Tänk ni tjejer som har giftemål på G här i oskarshamn eller kanske när du tar studenten och ska på balen eller bara vill va fin till fest...

Jag kommer alltid i framtiden att gå till Josefin, har provat mej fram här i stan och utan tvekan tycker jag att hon är den som sett igenom sminket... vet inte riktigt hur jag ska förklara vad jag menar mera än att ja kände att hon hade jättekoll och kunde jobba på fria händer man behövde inte vara orolig alls för att de skulle bli något galet!


Men nu till bilderna, vi visar faktist inte så jätte mycket...
Samma gäller som med klänningarn, vi visar en glimt sen får ni vänta till the BIG day som för den delen närmar sej med stormsteg!
















Som ni ser valde vi tiara nummer 2 och 3 och jag vill tacka alla för att ni dela med er av er åsikt om vilekn tiara vi skulle ha.

Sista bilden här va en liten min lyx grej joanna fick slinka in på hon hade en..
Vänta vad hette det nu mila?... hmm något sånt
Hon fick så vackert lägga sej på britsen medans dom tog bort den.
Problemet löst hehe

Nehe nu ska vi bege oss ut i Oskarshamn, eftersom vi inte hittat de ställe vi vill att fotograferingen ska äga rum på.
Så nu är det leta som gäller hela f.m

kram så länge :)



Kommentarer
Postat av: Carolina

Så vackra tiaror - och jag är säker på att ni kommer ha helt underbara håruppsättningar! kram

2009-08-19 @ 18:35:52
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: åsa - hello sugar!

åh så snyggt det ser ut, både du och din tärna kommer vara hur fina i håret som helst på bröllopet!! :)



micke ringde idag så nu är allt ordnat med transporten av cupcaksen. :)

2009-08-19 @ 23:27:42
URL: http://hellosugar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0