Till våra bord

Världen kan inte stanna längre, känner att livet tog ett stort kliv i mitt tänkande.

Jag har alltid varit mån om att man inte ska gå och lägga sej som ovänner för man vet aldrig vad morgon dagen har att erbjuda! Livet är aldeles för kort för att spillas bort.

Men att det ska hända sånna hära hemskheter för vissa är onekligen grymt.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni hittar henne snart, tänker på er ofta och mycket...


Men nu måste jag sätta igång och planera mera, mitt liv kan inte stå still längre.

Jag har letat ett tag efter någon bra vattentillförsel till våra små blomster dekorationer på bordet...
på ikea hittade jag dessa små ljusstakar.


stoppa i lite oasis i dom så att blomman sitter fast sen håller det kanon eller hur!



Små och diskreta hur lätta som helst att gömma,kanon helt enkelt om man ska ha en liten blomma som bara behöver lite vatten!


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc

Dessa blir perfekta!!! Skitbra!

2009-08-11 @ 19:57:36
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0