Brudbuketten

En av mina favorit bloggar Furnish har lovat att hjälpa till med binderier på buketterna och dekorationer.

Emmy och jag har bollat idéer fram och tillbaka nu och kommit fram till dessa buketter.

 
Så här har vi kommit fram till formen på min bukett.
Den ska vara droppformad och ha ett långt häng...
Kommer bli kanon fint ihop med klänningen

Såhär kommer det att va i färger och blom val
Vita kallor röda rosor samt grönt och lite dekoration.
Vi ska även ha in en eller 2 av en ros sort som nästan är svart.
Jag är övertygad om att min bukett kommer bli den finaste jag sett i hela mitt liv!

Richard kommer att ha något enkelt i stil med detta



Tärna och näbbar kommer självklart ha buketter med i samma tema men i små varanter.





Kommentarer
Postat av: Azra

Jo älskar flipflopsen verkligen, vi får se när det blir en bröllopsresa, inte direkt efter iaf eftersom vi båda pluggar och vi inte vill ha en fjuttig en- veckas - honeymoon. Har funderat på backpacking i sydamerika både jag och min blivande man är lite utav äventyrare:) Har ni kikat på ngt?

2009-07-31 @ 18:09:45
URL: http://nyafrokensverige.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning o tack för titten in till mig!

Jag kikade in till dig igår när jag var på jobbet...men var tvungen o stänga snabbt för jag fick bara din musik i öronen (inge fel på den!) men jag skulle ju lyssna vad doktorn sa...hi, hi!

Önskar dig o din tillkommande alla lycka!

Kramen!

Ragnvi

2009-08-01 @ 09:10:51
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det) / http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-08-01 @ 11:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0