Sommarlov


Igår pratade jag med en god vän, om att de är lite mycket just nu.
Havannahs allergier står som högst och måste ha 4-5 mediciner varje dag nu lilla stackarn, för att ens fungera normalt.

Jag hinner inte med allt just nu, vara mamma leva och planera allt.
Så  min vän sa att Therese just nu är det ju rätt lungt på bröllopsplaneringen i någon vecka.
Ta ett sommarlov.
samla kraft och mera inspiration dina läsare förstår det.

De va svårt att lyssna på henne, men jag har tänkt och de är ju så sant de hon sa.
För att ni ska få en bra läsning och gilla bloggen måste jag ju ha ork och gilla det jag gör.
Klart att jag gör det, men behöver få lite tid off utan press på att hinna med allt.
Ja e ingen super woman trots att jag vill tro det.

Jag tar lite sommarlov ifrån bloggandet en vecka eller två.

Hoppas ni alla stannar kvar och att vi syns om ett litet tag

Kram


Kommentarer
Postat av: MariaMartina

En superwoman är inte alltid den som gör mest på minst tid; utan den som gör det rätta. Kom ihåg det!

Jag följer din resa mot drömbröllopet oavsett om du tar en paus eller inte!



Ta dig gärna en titt på min nystartade blogg! :)



2009-07-10 @ 17:48:22
URL: http://mariamartina.webblogg.se/
Postat av: Carolina

Ha det toppen, mys med familjen och koppla av - vi finns kvar här för att följa din väg till bröllopet när du kommer tillbaka! kram

2009-07-10 @ 21:09:30
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: caroline

klart vi är kvar, det finns ingen mera än du som förtjänar detta bröllop...



läst din mammablogg ett bra tag nu och är bara så impad av dej som person, vilken mamma.. din man har gjort ett kap :)

2009-07-13 @ 22:30:24
Postat av: Hanna

Sv: Hoppas semestern ger ny energi...



Jag tänkte bara kika in och säga att jag vann tävlingen om laptopen - så tack så hemskt mycket för din röst och din hjälp! Ha de fint.



Kram//Hanna

2009-07-16 @ 18:37:08
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0