Mallar?

Jag behöver lite tips ifrån alla pyssel människor, det är såhär att festprogrammen var vi tvungena att trycka samtidigt som inbjudningarna för att wåhlins skulle sponsra med det.
Snabba som vi var fixade vi självklart det, MEN menyn är tom eftersom maten inte var bestämd då. Det jag tänker på är när vi bestämt mat måste jag skriva i menyn för hand där och min handstil är inte den finaste.
Vet ni om det finns fina bokstavsmallar som jag kan använda eller om det finns stämplar jag kan köpa med egen text på och trycka dit?

Sen ang mina snören på askarna, kan inte den butik jag köpte det i få fram samma färg trots att jag skickat in färgprov till återförsäljaren så henne är jag mer eller mindre tokarg på då jag redan gjort hälften.
Jättekul att det inte kommer stämma överens kanske.
Ne ja ska åka till Mönsterås där finns ett enormt stort tyghus där inne kanske jag kan hitta rätt, men den andra butiken har jag ju redan betalat för band jag inte har sen så vet ja inte om ja e sugen på att betala den första summan jag la ut heller de köpte jag ju endast för att jag väntade på resten.
Dålig stil tycker jag, då hade det varit bättre att ta upp det INNAN jag köpte allt att ev kan vi inte få tag i mera.


Kommentarer
Postat av: u know who

ang frisörer, kan jag bara hitta 2 st som har hemsida i stan.

dessa är:

www.tipptopp.se tel 14620 [email protected]

samt

www.villa-harmoni.se tel 14114 [email protected]



försökt ringa dig, men än ej kommit fram.

hörs, måste kila. lite kaos...

2009-06-17 @ 11:05:54
Postat av: Caroline

Det är berner sennenvalpar, jag håller med om att de är helt underbara:) Och om några veckor lär de vara ännu sötare:)



Synd med allergi i familjen, om du har tur så kanske det växer bort?



Lycka till med bröllopet:)

2009-06-17 @ 12:42:22
URL: http://carrolundmark.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

tråkigt när färgen inte stämmer :(

2009-06-17 @ 15:42:03
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: emelie

njaa man får nog öva mkt för vi fick inte till många lockar alls:S

jag har liksom en locktång hemma som är bättre än den! haha 800 spänn, inte värt!

2009-06-17 @ 17:00:00
URL: http://emeliewingardh.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Ja visst är det så.

Finns verkligen människor som är genuina och rara rakt igenom.

2009-06-17 @ 18:14:12
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Bridecilla

Kan du inte skriva ut menyn på dator, i rätt storlek och på ett annat slags ark/papper. Kanske ett i avvikande färg för att verkligen visa att den är annorlunda med mening?

2009-06-17 @ 21:10:44
URL: http://bridecilla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej jag skulle aldrig betala för något som inte är "klart", jag tycker du ska stå på dig om det här och säga att dom faktiskt sa att du skulle få mera. Jag tycker inte du ska betala iaf.



Hoppas allt löser sig :)

2009-06-18 @ 12:22:24
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0