Tack

Alla för erat stöd, kommentarer här och i min vanliga blogg och mail för att jag reser mej upp sträcker på ryggen och inser att jag har ett stort stöd.
Att det finns folk som vill sätta käppar i hjulet för en gör det alltid, men man måste vara stark och lära sej att inte ta åt sej av elaka människor och deras trick.
Idag är det en ny dag fick mej en datafri dag igår där jag samlade batterierna med mina barn vänner och familj och idag lovar jag er att ge er nya bra tips tankar och funderingar om planeringen etc..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja avundsjuka kallas de.. Va skönt att du vart göad för min kommentar..



Vi bor i ludvika dalarna, 1 timme från västerås och 1 timme från örebro.

Vart bor ni?

Tror lätt att min syster skulle göra din frisyr, hon är verkligen såå duktig..



Ha en underbar dag

2009-06-01 @ 07:45:24
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja jag ska prata med henne, vilken datum vil du ha testuppsätting???

Och vilket datum är bröllopet?



Ja men transport löser sig alltid, kan ju va bra om hon får åka med din syster en gång :)

Ha en fin dag!

2009-06-01 @ 08:25:42
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: mootvals

Hej! Tittade i dag in på din blogg för första gången och blev oerhört ledsen och förbannad å dina vägnar över dessa patetiska människor som lämnar så tråkiga kommentarer. Skit i dem och sträck på ryggen. Du är bra! Puss på dig!

2009-06-01 @ 11:37:19
URL: http://mootvals.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0