Hmm...

Har förstått att den hjälp jag fått gått lite över styr!
Visst jag har bett om er hjälp att kanske bidra med en länkning så flera av alla er underbara människor i bloggosfärden hittar hit..
Men DU som spammar mej med meddelande över allt..
Snälla sluta med det folk börjar bli arga på att "jag" gör det!
Jag hoppas självklart på att synas men i ett possitivt sätt, detta är en dröm som för mej som jag hoppas på
SÅ snälla om du vill hjälpa mej gör det på ett POSSITIVT sätt
...


Uppföljning: en data tekninker ska kolla igenom vart det är som pågår.. har blivit hackad och alla ni som får kommetarer här ifrån står det inte att dom är ifrån Tess trött tokig morsa ! DÅ är dom inte ifrån mej....

Kommentarer
Postat av: Nexa

Gå gärna in på den sidan jag tidigare skrev adressen till och förklara det där, för den sidan har en väldans massa läsare, dottern länkar dit, och hon har en av landets största bloggar.. så det kan vara värt det. Ledsen att det är någon som förstör för dig, men kanske var det då bra att jag talade om det FÖR dig istället för att skriva OM dig på min blogg? Raka rör brukar som regel vara bättre i slutänden..

Hoppas det upphör!

/Nexa

2009-05-20 @ 10:31:33
URL: http://nexas.blogg.se/
Postat av: Nexa

Jag kan säga en sak. Hon verkar väldigt vettig, och jag tror säkert att hon kan förstå. Själv har jag skrivit hur det blivit för dig på min blogg alldeles nyss, och det kanske ses av någon.. Hon som du skrev hos brukar hälsa på hos mig nästan dagligen, så att hon ser det och läser det, är jag rätt övertygad om. Och ju fler som får veta att du blivit "kapad" desto bättre tror jag. Man kanske kan be de som redan ställer upp för dig att skriva om det på sina bloggar, Emelie Ohlsson t ex.. Jag vet ju att de har många läsare, och om hon (till exempel) skriver att hon hjälper dig på sin blogg, och sen skriver ett inlägg om hur någon kapat din vädjan och sett till att skaffa dig ett dåligt rykte, så tror jag att fler inser att det är fejk..

Det hela var ju en rolig grej som faktiskt håller på att gå i rätt riktning, så jag misstänker att det ligger avundsjuka bakom, åtminstone till viss del.. Trist när kreativa människor råkar ut för sådant! Även om jag själv inte skulle vilja skriva i en massa bloggar om sponsring hit och dit, så behöver man ju inte gå in för att sabotera hela grejen, det är väl ändå att ta i..

/Nexa

2009-05-20 @ 10:51:24
URL: http://nexas.blogg.se/
Postat av: Josie

Ja, visst är det jobbigt när man vill/ska blogga men inte hittar någon inspiration. Det får vi göra! (:



Söt design har du i alla fall! (:

2009-05-20 @ 13:02:29
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Cristian

Tack, det är bara bra med mig! :)

Hur är läget med dig?

2009-05-20 @ 13:57:40
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Felicia

Snygg blogg :)

2009-05-20 @ 15:03:38
URL: http://feellees.blogg.se/
Postat av: Linda

Men fan va läskigt! Hoppas den som "jäklas" med dig tar sig i kragen o växer upp! Man kan ju inte gå runt o påstå att man är någon annan...=S Hoppas det löser sig...

Kram

Just ja! Det jag skulle skriva egentligen va ju att jag tyckte det va en jättegullig idé att ha info häfte vid borden! =D Fasen...skulle jag också velat haft ;)

Kram igen =)

2009-05-20 @ 18:39:31
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: vesna

va sööööööööt din nya header är =)

2009-05-20 @ 20:10:45
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Va söt din nya headre är.

Haha!!!!!

jobbigt läge... men ja hoppas det blir bättre eller elt enkelt upphör!



Busborgen är en lokal full med en massa roliga saker från 0.5-13 år =D

säkert äldre barn som akn ha kul med - jag har alltid kul där.

HAHA.

Dem har hoppborgar och allt möjligt, stor grej man klättrar upp i och går runt i olika gångar där uppe och så akn man åka rutschkana ner eller klättra ner ja allt möjligt.

ritigt populärt hos små barn =)

2009-05-21 @ 10:02:52
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: mia

Vilken jättesöt blogg du har =)

2009-05-21 @ 10:14:55
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Nexa

Hej, vad skönt att det hände saker så fort. Jag hoppas att de kan reda ut vem som förstört för dig på det här sättet, och att det inte händer något med dina foton eller bank-id osv. Min sambo som jobbar med datorer säger att något troligen planterat ett så kallat snifferprogram i din dator om du surfat i ett oskyddat nätverk eller om du laddat ner något.

Trist att det ska behöva hända, men se det såhär, du får en ökad insikt i att man måste ha ordentliga skydd och brandväggar på sin dator, och att offentliga / fria nätverk är ett stort riskmoment. Det är inte så många som inser riskerna utan tycker att å vad bra, nu surfar jag!

T ex på bibliotek osv.

Lycka till i alla fall, jag håller tummarna.

Kram

Nexa

2009-05-21 @ 10:32:35
URL: http://nexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0