Jag har haft en

Välbehövlig dag med familjen idag, sluppit alla planeringar INTE varit alls vid datorn,
Njutit av min sambo och mina barn...

Jag har varit utsatt för intrång i min dator, någon som vill sabba denna idé..
Jag vet att det alltid finns konstiga människor, människor som inte vill unna någon annan lycka eller framgång.

OM du fått något meddelande här ifrån som du inte riktigt förstår dej på tveka inte och fråga om det verkligen va från Bröllopsbloggen det kom!

kommer uppdatera er mera underkvällen men ska ner till grannen och grilla, njuta lite

kram på er



Kommentarer
Postat av: Bröllopskoll

Hoppas att allting löser sig för dig! Kramar

2009-05-21 @ 22:33:53
URL: http://brollopskoll.blogg.se/
Postat av: nikki

din idé är skit bra! jag är makeup artist och hårstylist. Ställer järna upp med det! Var kommer allt att äga rumm och när?



Kika gärna in vår blogg!



Kram

2009-05-22 @ 00:29:33
URL: http://masque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0