Personligt

Det finns dagar då jag vill skrika av lycka, det finns dagar jag vill gråta av sorg.

Denna blogg startade en resa en resa som skulle bli helt underbar, men på samma sätt som den blev kanon blev den även ett forum för folk men olika åsikter.
Självklart behöver inte alla tycka som jag och det är jag bara glad för att alla inte gör.

Men om jag hamnar på en sida som jag inte tycker om, vilket händer i syber rymden då den är så stor, gnäller jag inte och trycker ner den personen bara för att jag inte gillar det den gör.

Idag vaknade jag på ett underbart humör vi har släkt ifrån sthlm på besök vi har marknad här bäddat för en toppendag med dom man håller närmast.

Men när jag kommer hem här idag möts jag av folk som skriver elaka saker  saker som är så onödigt att ens yttra sej om.

Jag har förstått att ha en blogg som många läser öppnar vissa dörrar för olika åsikter, men jag vet inte hur jag som person ska lära mej att inte ta åt mej inte bli ledsen.
I skrivande stund rullar tårar ner för mina kinder och jag vet egentligen inte vad jag ska skriva.

Jag ska ha den roligaste perioden i mitt liv nu inte behöva vara ledsen för att folk trycker ner mej och anklagar mej för saker som inte är sant m.m

Ne jag ska leka med mina söta barn nu och ta vara på de som ligger mej närmast hjärtat, är inte så lätt baar att få ur allt elakt ur huvudet hur gör man för att lyckas med det??


Kommentarer
Postat av: catrin

bara för att dom känner så e det ju inte snällt att skriva öppet, men det är ju sant som du skriver stor värd det här, men jag vet att du har underbara nära och kära som stöttar dej och oss som finns här ute... hoppas att vi kan ge dej det du känner e rätt känsla... och att dom ej ska lyckas kan bli så hårt arg för att det finns avundsjuka.... men det är det som e roten till allt ont, men detta e ditt och du e underbar... du har i alla fall min styrka i ryggen hoppas att du känner det



Kommer aldrig sluta tro på dej!!!

kram

2009-05-30 @ 19:16:37
URL: http://tinibakini.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag följde din vanliga blogg och när du startade denna bloggen blev jag så glad för din skull.

jag vet att du inte har det lätt hemma alltid, och jag unnar verkligen en person som dej detta bröllop,

att alla ska tycka så mycket är nog ren avensjuka att dom inte kom på detta först.

Jag har kikat på hellkes ringar och den nya reklamen du fått upp sweeties de blev 2 sidor jag kommer att handla ifrån då mitt bröllop blir av.

2 sidor jag aldrig hittat annars då ja säkert endast vänt mej till lokala företag tills du visade mej mej att de finns så mycket andra fina butiker..



STÅ PÅ DEJ THERESE du vet att kärleken alltid vinner!

2009-05-30 @ 19:30:06
Postat av: Annie

Tack så mkt .. :) Men jag har vänner på bilder där som inte är mina vänner längre.. Känns lite b då.. :D hahaha..

kram

2009-05-30 @ 21:37:33
URL: http://annion.devote.se
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Det finns så många avundsjuka människor i världen. Människor som inte kan unna andra lycka...tycker inte att du ska bry dig. För jag vet att vi är många som följer denna blogg och hoppas att ni får det bröllop som ni önskar!!



Kramar

2009-05-30 @ 22:06:52
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Frida

Men gumman!! Folk som tar sig tiden att prata skit om andra gör det för att do inte har ngt eget liv. Bry dig inte om dom utan njuuut av din resa mot bröllopet & skit i vad andra tycker & tänker, radera alla dumma kommentarer & läs bara dom som vi som tycker om dig skriver.

Torka tårarna nu & njuuut av kvällen & din familj!!

Massor av varma kramar<3

2009-05-30 @ 22:25:10
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Pappa

Bara förbannad avundsjuka ifrån amöbor skit i dom Pappa

2009-05-31 @ 02:00:16
Postat av: catrin

sv: tror nog att du har den kontakten bättre en den son gjort det eller hur, annars skulle du inte kommit så här långt tror på dej...

KRAM

2009-05-31 @ 05:58:34
URL: http://tinibakini.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men gumman!

Jag vet att det är svårt, jag har själv suttit dä§r med tårarna rullandes nerför kinderna, men jag har faktiskt lärt mig att hålla lite distans till det nu. Ela kommentarer får man. Och du får tänka som så att detta är personer som säkerligen är grymt avundsjuka på dig. Som inte känner dig så som du är. En underbar, supergullig tjej!

Hoppas du fått lite distans till påhoppen nu och ändå kan njuta av en fin helg. Om inte...UT i solen med din underbara familj!

Kram på dig vännen!

2009-05-31 @ 06:52:00
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: lena

Blir så arg när jag läser att du sitter och gråter för att det finns så många idioter,,visste inget igår för då hade jag kommit in till dej ...skit i dom ...ringer dej efter jag hämtat Johanna i kalmar...kram mammas gull ...saknar er

2009-05-31 @ 07:14:16
Postat av: Agnieszka

det finns så många människor där ute i världen som kräks svundsjuka på alla som får saker som dem själva inte får! Jag tycker det är atarkt av dig (er?) att starta denna blogg för den är ju till för någonting som ni båda jättegärna vill!!

Den dagen jag ska gifta mig kanske jag skaffar en sådan med=) Man lär ju sig av dem bästa!



Ha nu en underbar Morsdag gumman!



kramar från oss

2009-05-31 @ 07:21:42
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Susan

Det finns alltid idioter här ute i cyber världen som ska vara elaka. Försök att inte ta åt dig gumman.



Kramar

2009-05-31 @ 08:14:04
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Vet precis hur du känner, jag är lika känslig för sånt jag också. Men det blir bättre! Några enstaka avunddsjuka typer ska inte få trycka ner dig och din dröm. Tänk på alla oss som tycker detta är en jättebra idé o som stöttar dig och tänk på alla som sponsrar! Du ska verkligen inte ta åt dig av det negativa. Det är ska bli din finaste tid i livet!

2009-05-31 @ 11:56:16
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: mj

haha tack tack :D

din blogg ochså skit fin !

2009-05-31 @ 21:32:10
URL: http://danceholic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kikar in!

Vilken fantastisk blogg :)

Jag har själv en blogg o får dumma kommentarer då o då!

De är bara att försöka stå på sig, även fast jag vet att de är svårt och jobbigt!!

Du verkar vara en super gullig tjej..



GRATTIS till bröllopet vill jag även säga :)Längtar tills mitt sätter fart. :) Men de är ju inte billigt, vi har nyss förlovat oss men vill ändå börja planera bröllopet lite smått ;)

Blir du sponsrad med allt til bröllopet eller får ni betala lite?





Tänkte även berätta att min syster är en väldigt väldigt duktig tjej på att göra håruppsättningar o frisyrer!

Läste att du inte hade nån frisör ännu??

Kanske nått som intresserar dig??

Vi kan ju skicka lite bilder så du får se?!?!



Ha en fin kväll..

KRAM

2009-05-31 @ 22:01:30
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: mammagladh

Fy vad trist! Det är bergis avundsjukan som talar.



http://mammagladh.blogg.se

2009-06-01 @ 01:02:09
URL: http://www.babymind.se
Postat av: Jenny

Tråkigt med folk som är så avundsjuka att de inte kan hålla igen munnen!



De borde skämmas!



Hoppas du haft en fin kväll trots allt, kram Jenny

2009-06-02 @ 00:14:56
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Tekla

Nu har jag suttit och läst hela din blogg och kan bara konstatera en enda sak.....you go girl :)



Många tycker att allting som är nytt är läskigt och även fast man tycker det är en bra ide så är det lättare att dissa den.



Men det jag ser är en målmedveten tjej som har målet inställt och kämpar för att nå dit. Det är något du ska vara stolt över. Det är inte alla som har den målmedvetenheten du visar.



Stå på dig och jobba med målet i siktet. Du kommer garanterat klara det och vilket härligt mål sen ett bröllop med den du älskar.



Lycka till och jag kommer hålla ett öga här.



2009-06-02 @ 18:53:32
URL: http://tekla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0