Linda=Mördad?!


Sitter här i mörkert, tystnaden får mej att tänka på allt och inget, för ca en timma sen fick jag ringa till Aidis och berätta för Mary-Jane att Mats nu var återfunnen samt att en kropp i de område han vandrat ikring har hittats.
Kroppen är förvisso inte idientifierad men chansen att de skulle vara någon är inte troligt inte i vår värld i alla fall..

Linda har troligen blivit mördad av sin blivande man, VEM gör något sånt en vecka innan man gifter sej?

Mina tankar går till Chris och Mary-jane trots att jag inte träffat Linda men är mycket god vän med M-j och Chris är jag väldigt ledsen och hennes son UCHA...
Ni kan läsa Aftonbladets artikel om det HÄR
eller dala tidningen HÄR

Jag vet inte vad jag ska säga eller skriva, ne nu ska jag gå och krama om de som betyder mest i mitt liv mina barn.. för livet är aldeles för kort för att ta miste på en enda sekund..

Vila i frid Linda




Tänkte  bara uppdatera detta inlägg en snabbis idag.
Helgen kommer jag vara med min familj gosa med våra barn och visa dom all vår kärlek lite extra. Vi satt uppe halva natten och följde utvecklingem på nätet, man blir verkligen mörkrädd när man börjar förstå vad han gjort?!
Chris och M.j bodde hon honom i två veckor och tillsammans letade dom överallt och ingen stans..
Men hela tiden har han gått och burit på en mörk hemlighet, Ok jag vet vissa säger han är inte dömd ännu 99% av allt pekar på Mats och till motsatsen är bevisad kommer jag anse honom skydig.
En av dom senaste artiklarna på aftonbladet påstår han sej bara varit ute ovh letat och sprungit över henne? Ja hur troligt är det?
LÄS här om ni vill...

Chris har även blivit intervjuad igen HÄR



Så hemskt dom ser så lyckliga ut



Dom kommer att försöka få dig att tro
att du redan har förlorat
Dom kommer att försöka få dig att tro
att du redan har vunnit
Dom kommer att förödmjuka dig
Dom kommer att smickra dig
Dom kommer att säga emot dig
Dom kommer att säga emot sig själva
Dom kommer att hota dig
Dom kommer att säga att de står på din sida
Dom kommer att ljuga
Dom kommer till och med att säga sanningar
Dom kommer att försöka få dig att ge upp
Dom kommer att försöka få dig att fortsätta
Dom kommer att försöka få dig att tala
Dom kommer att försöka få tyst på dig
Dom kommer att försöka...



Kommentarer
Postat av: Fina!

Oj, vilket häftigt bröllop du hade!

Jag hoppas verkligen att mitt kommer att bli perfekt nästa gång.

Ja för du läste nog om vårt fiasko till bröllop!

Så när, vi har kommit i fatt oss själv igen efter den här hemska sommaren så kommer jag att sätta i gång med planeringen!

Då kanske du får en och annan fråga här inne av mig och om du nu stänger denna för att bröllopet är över så skriver jag i den andra!



Kram Fina

2009-09-19 @ 08:13:58
URL: http://nuvilljag.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

får rysningar över hela kroppen när jag läser detta. hur? hur kan detta få förekomma? jag blir helt tom. det är en så ofattbar sjuk värld vi lever i egentligen.



ta vara på dagarna vännen, jag ska gå och hålla om toni lite nu innan jag kilar iväg till jobbet. kramar om dig!

2009-09-19 @ 09:53:38
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Jaa jag fnderade massa på det är. Faktist så sa jag redan när jag såg eferlyst att dte säkt var han. Tyckte hans beteende var konstigt i tv. Verkade inte äkta.. Men nog är det hemskt. vad är det som gör att man mördar sin blivade en vecka innan brölloppet? Nä ursh.

2009-09-19 @ 16:42:03
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Sandy

Lider med familjen, finner inga ord =(

2009-09-19 @ 23:14:53
URL: http://sbrollop.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

jag ryser varje gång jag läser det.

Det är verkligen hemskt :/

2009-09-20 @ 20:50:29
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

fick lite rysningar nyss. läste intervvjun med chris, och kände igen honom så väl. var han på bröllopet? han är nämligen otroligt lik han som satt mittemot mig. jag lider med familjen!

2009-09-20 @ 22:23:00
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0