Ingen Vals utan kvällens höjdpunkt

Blev när vi bjöd på en av våra 2 danser vi övat på, gästerna jublade i höga höjder och jag är övertygad om att vi lyckades förtrolla publiken... kul var det




Nu har det gått lite mera än en vecka som gift och ja de får mej att le lite extra här i vardagen..
Richard och jag har suttit här om kvällarna och skrattat åt olika händerser som hände under dagen, samt läst vår bröllopsbok som gäster fick skriva i.
Lovar ta kort och visa upp det :)

Fått mail ifrån Emelie om alla bilder hon tog och valt ut den vi vill ha ifrån dagen.
Så snart kommer ni få se bilder på oss alla och alla när detaljer så som våra vackra ringar halsband etc.
Varje gång jag tittar ner på min hand ler jag Ringen är så vacker, ni ska få se...
Jag ska faktiskt ta min förlovningsring och smälta ned och göra en likadan som Richards ring, till ny förlovningsring för jag tycker dessa va så snygga att de blir finare om dom matchar ringarna på fingret
Men som sagt de kommer snart.

tills dess får ni så länge avnjuta denna video på oss när vi dansar och se bilder tagna ifrån dansen.












Kommentarer
Postat av: mammagladh

Er dans ser ju supercool ut! Vågat värre.

Ni verkar ha roligt också :-)

2009-09-19 @ 21:28:46
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Therese

Tittar in hos dig och din fina blogg!!! Va roligt!!! Kul med brudpar som bjuder på sig själva så som ni gjorde!!!!

2009-09-24 @ 21:52:16
URL: http://vittellersvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0