Back in buisness

Hej alla underbara läsare, jag har inte gått och dött! :0

Utan jag har tagit en rätt ordentlig bloggpaus för att få iordning på familj, jobb och hus&hem.
Men nu känner jag att de börjar klia i mina fingrar att få inspirera er med mängder med bröllops tips/inspiration är något jag verkligen vill!

Under min blogg paus har jag hunnit utbilda mej till friösr/stylist, samt öppna mej ett eget företag, samarbetar tätt med både make up artister och fotografer så om du behöver bli fin för ditt/någon annans bröllop tveka inte och skicka iväg ett mail till therese@[email protected] så ska vi se om jag kan hjälpa er!
Självklart om de gäller något annat inom media eller foto/catwalk så kan ni anlita mej för sådana uppdrag med, är inte låst för "bröllops" kategorin.

På min bloggande bröllps resa så kom jag ju på att detta var en branch jag ej ville lämna, så målet är att på sikt kunna antingen få en anställning som bröllopskoordinator eller starta ett helhets koncept där jag kan erbjuda alla tjänster till er söta brudpar, nu har jag ju frisörutbildningen i ryggen och en bas utb i make up så ser verkligen fram emot att få komma ut och göra er brudar vackra!

Tänkte självklart bjuda er på lite bilder från en av mina senaste fotosessioner jag gjort och så återkommer jag med massa nya bröllops tips inom kort!

KRAM på er!


















Modeller: Frida Vermandis, Linda Åkersson, kochi Faraj.
Fotograf:Jimmy Tang
Make up: Johanna Fransson
Producent/hårstylist:Therese Tang
Assistent:Madeleine Karlsson

Kommentarer
Postat av: Anna Carlén

Hej på dig!



Först och främst: Vilka fantastiska bilder du har tagit! Jag är själv en tjej i Kalmar som sysslar med bröllopscoachning och har precis lanserat en sajt som heter www.brollopkalmar.se. Tänkte höra med dig om du kanske hade lust att blogga om den då jag tänker mig att den kommer vara till stor hjälp för många brudpar, inte bara i Kalmar. Vad tror du?



MVH Anna Carlén

2011-05-06 @ 22:17:18
URL: http://www.brollopkalmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow Bröllopsbloggen
Trackback
RSS 2.0